Over Out-line

Zoekt en gij zult vinden! Jij hebt (online) gezocht en je hebt Grafisch Bureau Out-line gevonden. Voor het grafische ontwerp van dé huisstijl die jouw bedrijf kenmerkt, een ijzersterke reclamecampagne of een pakkend logo voor je bedrijf hoef je ook niet verder te zoeken. Dat ontwerp kan trouwens keurig uitgelijnd zijn, maar we denken ook graag buiten de lijntjes. Out-line luistert vooral heel goed naar je wensen en gaat dan keihard aan de slag om jouw merk of bedrijf grafisch optimaal in de markt te zetten.

Waar staat Out-line voor? Uiteraard voor het leveren van topkwaliteit, maar zeker ook voor een persoonlijke benadering. Wij houden de lijnen graag kort en open, dat werkt wél zo prettig. We gaan liefst ook een samenwerking voor de lange termijn aan; als we elkaar beter leren kennen, kan het eindresultaat alleen maar sterker worden. En we staan absoluut met beide benen op de grond; bij Out-line hoor je geen loze beloftes of hoogdravend gezwam: Wat je ziet (en dat is grafisch heel wat), is wat je krijgt.

Dave Hacquier, familie- en verenigingsman, muziekliefhebber en vooral grafisch talent, studeerde Publiciteitsvormgeving aan de Fontys Hogeschool in Sittard. Tijdens die studie liep hij stage bij Grafisch Bureau Out-line in Eijsden. Dat beviel beide partijen zo goed, dat Dave in het jaar 2000 bij Out-line werd aangenomen als grafisch ontwerper. Sindsdien is hij fulltime en onlosmakelijk met dat bedrijf verbonden. In 2015 kreeg Dave de mogelijkheid om Out-line over te nemen. Daarover hoefde hij zich niet lang te bedenken en dus mag Dave zich sindsdien de trotse eigenaar van dit grafische bureau noemen. Out-Line timmert stevig aan de weg: een zeer divers en goedgevuld portfolio en een toenemende en tevreden klantenkring getuigen daarvan.